Prin aceste module, se pot urmări ușor și administra eficient clienții. Programul gestionează și urmărește interacțiunile cu clienții de la primul contact până la facturare produse.
Module:
Agendă contacte și Cont client
Acest modul, centralizează informațiile legate de clienți și furnizori și servește ca un centru de informații despre contacte și activități clienți.
- Import/export Vcard contacte
- Adaugare persoana juridica dupa CUI
- Trimitere si urmărire mail-uri si discutii
- Cont client – acces online clienților la documentele lor
- Istoric mail-uri, apeluri, Task-uri (integrat cu Task manager)
- Fișă client, fișă furnizor
- Discounturilor individuale per clienți, alocare contacte în grupe.
Sales leads (urmărirea clienților potențiali) și Form Generator
- Colectare clienți potențiali din formulare web, generare formulare pentru mai multe site-uri, grupare clienți pe categorii, în funcție de interes, status. Urmărire istoric notițe, mail-uri, discuții telefonice. Programare mail-uri personalizate pe bază de șabloane predefinite cu datele clientului autocompletate.
Task Manager , Calendar Evenimente
- Alocare task-uri la diferiti utilizatori, si memento-uri pentru contactare clienți. Este sincronizat cu calendar evenimente si google calendar.
Facturier – chitanțier personalizabil*
- Personalizare logo, mărime font, ștampilă, semnătură.
- Facturare către clienți cu mai multe puncte de lucru
- Facturi de avans
- Stornare facturi cu un singur click
- Emitere chitanțe pe bază de facturi
- Listare factură și chitanță pe A4, descărcare in format PDF
- Trimitere reamintiri de plată prin e-mail sau SMS
- Aplicare automată a discounturilor individuale per clienți
*(versiunea gratuită 100 facturi /lună)