88_icoclien

 

Prin aceste module, se pot urmări ușor și administra eficient clienții. Programul gestionează și urmărește interacțiunile cu clienții de la primul contact până la facturare produse.  

Module:

 

Agendă contacte și Cont client

Acest modul, centralizează informațiile legate de clienți și furnizori și servește ca un centru de informații despre contacte și activități clienți.

  • Import/export Vcard contacte
  • Adaugare persoana juridica dupa CUI
  • Trimitere si urmărire mail-uri si discutii
  • Cont client – acces online clienților la documentele lor
  • Istoric mail-uri, apeluri, Task-uri (integrat cu Task manager)
  • Fișă client, fișă furnizor
  • Discounturilor individuale per clienți, alocare contacte în grupe.

Sales leads (urmărirea clienților potențiali) și Form Generator

  • Colectare clienți potențiali din formulare web, generare formulare pentru mai multe site-uri, grupare clienți pe categorii, în funcție de interes, status. Urmărire istoric notițe, mail-uri, discuții telefonice. Programare mail-uri personalizate pe bază de șabloane predefinite cu datele clientului autocompletate.

Task Manager , Calendar Evenimente

  • Alocare task-uri la diferiti utilizatori, si memento-uri pentru contactare clienți. Este sincronizat cu calendar evenimente si google calendar.

Facturier – chitanțier personalizabil* 

  • Personalizare logo, mărime font, ștampilă, semnătură.
  • Facturare către clienți cu mai multe puncte de lucru
  • Facturi de avans
  • Stornare facturi cu un singur click
  • Emitere chitanțe pe bază de facturi
  • Listare factură și chitanță pe A4, descărcare in format PDF
  • Trimitere reamintiri de plată prin e-mail sau SMS
  • Aplicare automată a discounturilor individuale per clienți

*(versiunea gratuită 100 facturi /lună)